در پاسخ به مزخرف گویی و ناشایست گویی سایت » عصر امروز » وابسته به جمهوری اسلامی در داخل ایران/ Mahnaz Hedayati

منتشرشده: ژوئن 15, 2017 در Uncategorized

 

در پاسخ به مزخرف گویی و ناشایست گویی سایت » عصر امروز » وابسته به جمهوری اسلامی در داخل ایران

 

در پاسخ به مزخرف گویی و ناشایست گویی سایت » عصر امروز » وابسته به جمهوری اسلامی در داخل ایران که در مورد من نوشته است باید بگویم :
هنوز جوهر قلمم خشک نشده است ناسپاسی تان شروع شده است بگذارید خستگی از تنم بیرون برود بعد من را به توهین و ناسزا بکشانید . به این زودی فراموشتان شد نانی که می خورید من بر سر سفره تان گذاشتم ؟
اگرطرح کاهش تولید نفت از برای افزایش قیمت نفت را ننوشته بودم امروز باید نفت را به زیر 10 دلار می فروختید و گدایی می کردید اما به لطف اندیشه و فکرو طرح من بود که امروزدرآمدتان چند برابر شده است و آقای وزیر نفت تان بیژن نامدار زنگنه لبخند خوشحالی و رضایت بر لب دارد و دیگر طرح شعرگونه من در مورد برجام نیز مصداق افزایش درآمد تان شد .
بیشتر از این قلمم را درگیر شما نمی کنم ارزش قلمم بیشتر از این است که در مورد این مسائل وقت صرف کنم .

مهناز هدایتی

15/6/2017

Image may contain: 1 person

 

 

Image may contain: 1 person
Image may contain: 1 personImage may contain: text

پاسخی بگذارید

