تحلیل پیش بینی من در مورد حماس و اسرائیل در سال 2014 / مهناز هدایتی

منتشرشده: مه 4, 2017 در Uncategorized

 

تحلیل پیش بینی من در مورد حماس و اسرائیل  در سال 2014 / مهناز هدایتی
من در پیش بینی هایم دیده ام که اسرائیل با فلسطین قرار داد صلح دائم امضا می کند پس وحدت حماس با تشکیلات خودگردان فلسطین نشانه مبارکی می تواند باشد که به جای منتفرق شدن و عملیات تروریستی انجام دادن کم کم به سمت صلح و ارامش با اسرائیل خواهند رفت و اسرائیل هم باید بپذیرد که باید هرچه زودتر با فلسطین قرارداد صلح امضا کند وباید اسرائیل بداند که نمی تواند بر خلاف پیش گویی های من قدم بردارد و باید با فلسطین فورا قراداد صلح دائم امضا کند فلسطین هم باید فورا با اسرائیل قرارداد صلح دائم امضا کند چون این پیشگویی خواست خداوند است باید به

 

 

 

تحلیل پیش بینی من در مورد حماس و اسرائیل در 25 اپریل 2014 – 3سال قبل

.
من در پیش بینی هایم دیده ام که اسرائیل با فلسطین قرار داد صلح دائم امضا می کند پس وحدت حماس با تشکیلات خودگردان فلسطین نشانه مبارکی می تواند باشد که به جای منتفرق شدن و عملیات تروریستی انجام دادن کم کم به سمت صلح و ارامش با اسرائیل خواهند رفت و اسرائیل هم باید بپذیرد که باید هرچه زودتر با فلسطین قرارداد صلح امضا کند وباید اسرائیل بداند که نمی تواند بر خلاف پیش گویی های من قدم بردارد و باید با فلسطین فورا قراداد صلح دائم امضا کند فلسطین هم باید فورا با اسرائیل قرارداد صلح دائم امضا کند چون این پیشگویی خواست خداوند است باید به

https://www.facebook.com/mahnaz.hedayati.9/posts/10154045952515158

Mahnaz Hedayati
من در پیش بینی هایم دیده ام که اسرائیل با فلسطین قرار داد صلح دائم امضا می کند پس وحدت حماس با تشکیلات خودگردان فلسطین نشانه مبارکی می تواند باشد که به جای منتفرق شدن و عملیات تروریستی انجام دادن کم کم به سمت صلح و ارامش با اسرائیل خواهند رفت و اسرائیل هم باید بپذیرد که باید هرچه زودتر با فلسطین قرارداد صلح امضا کند وباید اسرائیل بداند که نمی تواند بر خلاف پیش گویی های من قدم بردارد و باید با فلسطین فورا قراداد صلح دائم امضا کند فلسطین هم باید فورا با اسرائیل قرارداد صلح دائم امضا کند چون این پیشگویی خواست خداوند است باید به

پاسخی بگذارید

