ریاست محترم اوپک ودیگر اعضاء محترم غیر اوپک آقای پوتین و آقای ملک سلمان می خواستم بدینوسیله اعلام کنم « طرح کاهش تولید نفت از من بود » / مهناز هدایتی

منتشرشده: آوریل 11, 2017 در Uncategorized

 

ریاست محترم اوپک ودیگر اعضاء محترم غیر  اوپک آقای پوتین و آقای ملک سلمان

می خواستم  بدینوسیله   اعلام کنم   «  طرح کاهش  تولید نفت از من بود  » / مهناز هدایتی

ریاست محترم اوپک ودیگر اعضاء محترم غیر  اوپک آقای پوتین و آقای ملک سلمان

می خواستم  بدینوسیله   اعلام کنم   «  طرح کاهش  تولید نفت از من بود  » / مهناز هدایتی

 

اوپک و 11 کشور غیر اوپک  باید روزانه 120 میلیون دلاربه من  پرداخت کنند چون از طرح پیشنهادی من برای کاهش تولید نفت استفاده کرده اند .  سهم من ازدرآمد روزانه  نفت  « میلیون ها دلار  در روز »  می شود  این حق من هست که سهمی  از » مازاد  درآمد نفت اوپک و 11 کشور غیر اوپک  که طرح   کاهش  تولید نفت ام   را پذیرفته اند را  داشته باشم  »

ریاست محترم اوپک ودیگر اعضاء محترم  غیراوپک آقای پوتین و آقای ملک سلمان و عراق  قطر عربستان سعودی امارات بحرین  کویت  و دیگر اعضاء  محترم   اوپک   و روسیه و 10 کشورغیر اوپک  که  صادرکننده نفت هستید و با اوپک در جهت کاهش تولید نفت  همکاری  می کنید :

می خواستم  بدینوسیله   اعلام کنم   «  طرح کاهش  تولید نفت از من بود  »    من  این طرح فریز نفت را  در ژانویه سال 2016 نوشتم و در فضای مجازی منتشرکردم و شما دقیقا  بعد از طرح  پیشنهادی من  از طرح من  استفاده کردید و  با کاهش  تولید نفت باعث  بالارفتن  قیمت نفت ودرامدزایی حداقل   صدها میلیارد دلاری نفت  شدید .

من امروز اعلام  می کنم  که  خواهان  مطرح شدن  تقاضای  خود  در اجلاس  جدید اوپک  هستم   تا  »  به خواسته ی   بر حق من  رسیدگی شود »  و میزانی  از درآمد  روزانه نفت تمام کشورهایی که  طرح  کاهش تولید نفت را در سال 2016 قبول کرده اند  و در اوپک  تصویب شده است   داشته باشم

من به طور سرانگشتی  حساب کردم  اگر روزانه   حداقل 40000000  میلیون   «  40 میلیون  »    بشکه نفت صادر کنید و از این 40 میلیون بشکه نفت   از هر بشکه  نفت   فعلا «  3 دلار به من بدهید   »    روزی 120 میلیون  دلار  سهم من می شود  و «  این حق من هست  »  تا زمانیکه  قیمت نفت   رو به افزایش باشد  من  باید   سهمی  از این درآمد نفت داشته باشم  «  چون   طرح  کاهش  تولید نفت از من بوده است و شما این طرح پیشنهادی فریز نفت من را اجرا کردید  »  .

امیدوارم  در اجلاس  جدید  اوپک   با خواسته  ام موافقت   کنید  و  درصدی از  سهم »  افزایش بهای نفت »  را به من اختصاص  بدهید  و سهمی مناسب از درامد نفت داشته باشم (  البته  من حاضر هستم شرایط پیشنهادی  شما را نیز  بشنوم )   امیدوارم  بتوانم   با درآمدی  که  از نفت نصیبم  می شود  « بنیاد خیریه  مهناز هدایتی »    در  لندن  را   تاسیس کنم   تا بتوانم به نیازمندان   و آدم های مریض و دیگر اهداف بشر دوستانه ام کمک کنم تا به این طریق   به آرزوی  دیرینه ام یعنی تاسیس بنیاد خیریه  مهناز هدایتی   به خواست خداوند  متعال   برسم .

اعضاء محترم اوپک و غیر اوپک من پاسخ و پیشنهاد شما را درهمین  فضای  مجازی  منتشر خواهم کرد   .

با سپاس

مهناز هدایتی

لندن

11/4/2017

 

 

 

پاسخی بگذارید

