خانم ترزامی من سرنوشت شما را ازیک سال قبل 2015 نوشتم

منتشرشده: دسامبر 9, 2016 در Uncategorized

خانم ترزامی من سرنوشت شما را ازیک سال قبل  2015 نوشتم

 

خانم ترزامی من سرنوشت شما را ازیک سال قبل نوشتم من شما را به قدرت رساندم امروز احساس می کنم شما همان فرشته مهربانی هستید که جهان در انتظار امدن شما بود من از سال 2015 می دانستم . این هم نامه دفتر نخست وزیری انگلیس برای من هست همان دفتری که شما نخست وزیر شایسته اش می باشید تغییرات ناگهانی در نخست وزیری صورت گرفت من از خدا ی مهربان خواستم این تغییرات صورت بگیرد که صورت گرفت .
موفق باشید
مهناز هدایتی
7/12/2016

……
انتشار متن قبلی تکرار

متن تشکرنامه رسمی از طرف دفتر نخست وزیری ان‍گلستان برای مهناز هدایتی در سال ‍گذشته 2015 را منتشر می کنم ضمن تشکر از دفتر نخست وزیری بریتانیا. برای یادگاری یک قاب زیبا و گران قیمت برای این نامه پرارزش خریدم و این نامه را در این قاب زیبا روی میز کامپیوترم ‍گذاشتم . اما من متن این نامه را به دلایلی که می دانم منتشر نمی کنم اما باید ب‍گویم دقیقا چند ماه بعد از این نامه ن‍گاری ها چند تغییرات ش‍گفت انگیز و بی نظیردر بریتانیا رخ داد که می بایست رخ می داد :

۱ – آقای صادق خان به عنوان اولین شهردار خارجی و مسلمان برای اولین بار در طول تاریخ اجتماعی سیاسی بریتانیا در لندن انتخاب شدند .

۲- درکمال ناباوری ان‍گلیس از اتحادیه اروپا خارج شد .

۳- آقای دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا به طور نا‍گهانی استعفا دادند .

من به طور فیزیکی در هیچ کجا حضور ندارم اما اشعار و نوشته های من در همه جا حضور دارد . گاهی وقت ها با ایده ها و اندیشه ها و شعرها و نوشته هایم به مصر عربستان ترکیه سوریه عراق یمن و ایران وگاهی وقت ها به اروپا و امریکا اسیا و دراین جهان ‍پهناورپرواز می کنم :

می توانم مرده را زنده کنم با این قلم / می توانم زنده را مرده کنم با این قلم

با سپاس بیکران

مهناز هدایتی
August 2
2016
.
https://www.facebook.com/mahnaz.hedayati.9/posts/10157236751380158?match=2K%2FZgdiq2LEg2YbYrtiz2Kog2YjYstuM2LHbjCzZhdmH2YbYp9iyINmH2K%2FYp9uM2KrbjCzZh9iv2KfbjNiq24ws2YjYstuM2LHbjCzZhdmH2YbYp9iyLNmG2K7Ys9iqLNiv2YHYqtix

See More

Image may contain: people standing
No automatic alt text available.
Image may contain: 1 person , suit

 

پاسخی بگذارید

