اقای علی عبدالله صالح من را بلاک کرده اند / مهناز هدایتی

منتشرشده: اکتبر 20, 2016 در Uncategorized

من شوک شده ام نمی دانم چرا اقای علی عبدالله صالح من را بلاک کرده اند در صفحه رسمی شان .
Mr. Ali Abdullah Saleh, why did you block me?
I am shocked . I was waiting for your reply .I’m so sorry
.
حدود 3 هفته قبل من از او خواستم طرح صلح در یمن را بپذیرد اما متاسفانه 2 روز قبل دیدم من را بلاک کرده اند . متن مسیج من با اقای علی عبدالله صالح رئیس جمهور مخلوع یمن :
Oct 4th, 2:50pm
,
Hello Mr. Ali Abdullah Saleh
من عاشق محمد بن سلمان هستم
من دوست دارم با محمد بن سلمان اشتی کنید
من دوست دارم در یمن صلح باشد
..
I love Mohammed bin Salman am
I like to try Mohammed bin Salman reconciliation
I like peace in Yemen
..
أنا أحب محمد بن سلمان أنا
أود أن محاولة محمد بن سلمان مصالحة
أنا أحب السلام في اليمن
Oct 4th, 4:10pm
Thank you

پاسخی بگذارید

