من مهناز هدایتی طرح صلح در سوریه را نوشتم

منتشرشده: سپتامبر 10, 2016 در Uncategorized

این دست های من بود که سرنوشت سوریه را نوشت
آری آری من طرح صلح در سوریه را نوشتم
امروز جهان بعد از ۵ سال شاهد توافق صلح در سوریه است
امروز جان کرى وزیر خارجه آمریکا
و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه
برای برقراری آتش‌بس در سوریه به توافق رسیدند
آری من مهناز هدایتی این طرح صلح در سوریه را نوشتم
نا‍گهان در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ به من الهام شاعرانه شد
که باید جن‍گ وخونریزی در سوریه متوقف بشود
و در راستای همان طرح صلح در خاورمیانه ام
تصمیم به انتشار طرح صلح در سوریه گرفنم
بعد از ۴۰ روز که از انتشار این طرحم گذشت
امروز جهان شاهد توافق صلح در سوریه است
آری آری من طرح صلح در سوریه را نوشتم نوشتم
مهناز هدایتی
10 سپتامبر 2016م
..
29 July · 2016
۱- ماندن یا رفتن بشار اسد از قدرت راه حل سوریه نیست
چون سوریه در اختیار سید علی خامنه ای و سپاه پاسداران است .
۲- حتی ا‍گر بشار اسد سرنگون شود خامنه ای و سپاه پاسداران دست نشانده دی‍گری مشابه بشار اسد را در سوریه بر مسند قدرت می نشانند
۳- معارضین و مخالفین اسد در سوریه راه پیروزی ندارند تنها ۲ راه می توانند انتخاب کنند
یا به طور مستقیم وارد جن‍گ با سپاه پاسداران و خامنه ای در ایران بشوند یا عقب نشینی کنند
ودست از مخالفت و جنگیدن بی ثمر با بشار اسد بردارند و تسلیم شوند
.۴- عربستان سعودی نباید وارد جنگ در سوریه بشود
سوریه برای عربستان سعودی فقط یک دام و یک نقشه شوم از طرف جمهوری اسلامی ایران است
۵- سوریه باید هرچه زودتر به آرامش برسد و کشت و کشتارمردم سوریه متوقف شود .
مهناز هدایتی

پاسخی بگذارید

