اگر ارتش در ایران کودتا کند صد درصد پیروز خواهد شد / Mahnaz Hedayatiمهناز هدایتی

منتشرشده: ژوئیه 16, 2016 در Uncategorized

 

 

 

 

<meta http-equiv=»refresh» content=»0; URL=/?_fb_noscript=1″ />

اگر ارتش در ایران کودتا کند صد درصد پیروز خواهد شد حتی یک درصد هم شک نکنید که پیروز نمی شود .کشور ایران برخلاف کشور ترکیه دارای پتانسیل پذیرش کودتای نظامی در ایران است برای تغییر رژیم از جمهوری اسلامی به حکومت مردمی . به این دلیل که مردم ایران 38 سال است خواهان تغییر رژیم در ایران هستند و همیشه مورد شدید ترین تهاجم نظامی دیکتاتوری واقع شده اند . پس اگر ارتش مردمی ایران در ایران کودتا کند مردم ایران با تمام وجود به استقبال ارتش می روند و به انها کمک رسانی می کنند و تفییر رژیم در ایران به راحتی صورت می گیرد .
شعری از من که حدود 3 ماه پیش نوشته ام و فقط چند دقیقه منتشر کردم ومجددا منتشر می شود
مهناز هدایتی
2016

<meta http-equiv=»X-Frame-Options» content=»DENY» />

چند روز است خداوند مرتب به من می گوید
مهناز هدایتی یک شعر در مورد ارتش ملی ایران بنویس
چون من این روزها خیلی گرفتار هستم نتوانستم این شعررا بنویسم
اما خداوند حتما نقشه ای برای ارتش ملی و مردمی ایران کشیده است
که به من می گوید شعر بنویسم به هرحال من این پیغام خدا را
به شما رساندم من این پیغام خدا را به شما رساندم رساندم
ای ارتش ملی و مردمی ایران دوستتان دارم دوستتان دارم
خداوند هم شما را دوست دارد دوست دارد دوست دارد
مردم ایران هم شما را دوست دارند دوست دارند دوست دارند

مهناز هدایتی
28/5/2016

 

ئ

 

پاسخی بگذارید

