حالا دیگر من سه کشور دارم ایران انگلستان عربستان سعودی / مهناز هدایتی

منتشرشده: نوامبر 19, 2015 در Uncategorized

حالا دیگر من سه کشور دارم

حالا دیگر من سه کشور دارم
ایران انگلستان عربستان سعودی
ایران زادگاهم بود روحم آنجا است
انگلستان پناهم داد جسمم اینجا است
عربستان سعودی عاشقم کرد قلبم آنجا است
حالا دیگر من سه کشور دارم سه کشور دارم
روحم جسمم قلبم هر سه زخم خورده است
روحم جسمم قلبم هر سه زخم خورده است
روحم ایران است زخم خورده است
جسمم انگلستان است زخم خورده است
قلبم عربستان سعودی است عاشقم کرد زخم خورده است
حالا دیگر من سه کشور دارم
سه کشور دارم سه کشور دارم
من یک آسمان آرامش می خواهم
من یک آسمان آرامش می خواهم

مهناز هدایتی
لندن 19/11/2015

See More

Mahnaz Hedayati's photo.
/
 https://www.facebook.com/photo.php?
fbid=10156244525890158&set=a.216936600157.269418.587825157&type=3&theater
دیدگاه‌ها
  1. غلام عسگری بختیاری می‌گوید:

    بانوی گرامی سرکارخانم مهنازهدایتی بیاد می اورم حدود دوسال پیش که بصورت اتفاقی بخشی ازاشعارونوشته های شما رامطالعه کردم بنا به وظیفه ملی ودفاع ازفرهنگ ایرانشهری وادبیات زیبای ایرانی حضورشما نکاتی را متذکرشده بودم اما متاسفانه نه جوابی دریافت کردم ونه درنوشتن وسرودنتان انگونه که ارائه میدهید تغییری حاصل گردیده است واینک یکباردیگرتقاضا دارم درنوع نوشتن وسرودن به خط وزبان پارسی تجدید نظربنیادین بفرمایید زیرا هرچند کشورما ازدیربازبارها مورد تهاجم اجانب خاصا تازیان بادیه نشین قرارگرفته است ومتحمل خسارتهای همه جانبه گردیده اما انچه ازشعرا ونویسندگان بزرگ وصاحب نام ما ازهفت قرن گذشته تاکنون برجای مانده موجب مباهات وافتخارملت ونام ایرانزمین بوده ومیباشند ازاین رو هیچ فرد اگاه ووطنپرستی که خودرا عاشق ایران وادبیات وفرهنگ کم نظیرش میداند به قصد بخود اجازه نمی دهد به هرشکل ممکن به انها اسیب برساند چراکه خوشبختانه همچنان درداخل وخارج ازکشورنامهای ماندگاری وجود دارد که اثارشان موجب افتخاروسربلندی ملت ایران است حتی اگراکنون دربین ما نباشند.امیداست به تقاضای این پیرزخم خورده وعاشق ادبیات وفرهنگ ایرانزمین توجه لازم را مبذول بفرمایید.زیرا دوست میگوید میخواهم بتو بگویم ودشمن میگوید میخواستم بتو بگویم.برایت ارزوی بهترینها را دارم.با مهروسپاس.

  2. آرش می‌گوید:

    چه مزخرفاتی…..حالم به هم خورد….لیاقت عرب سعودی رو داری

  3. Ebrahim می‌گوید:

    این که شما نوشتی نه شعره و نه نثر .

  4. بهزاد می‌گوید:

    هر چی بدبختی داریم از عربهاست…بفرمایید لا دست همون عربهای دشمن طبیعی ایرانیها…

  5. madareto gaeedam می‌گوید:

    لیاقتت همونه که کیرعرب سعودی بخوری

  6. Abi می‌گوید:

    خودت فھمیدی چی میگی؟
    یعنی چی حالا من سہ کشور دارم
    اصلا با این حالت چہ سہ تا چہ صد تا کشور داشتہ باشی
    خوب کہ چی؟
    ھمش مال تو

پاسخی بگذارید

