درعربستان سعودی یک انقلاب رخ می دهد این پیش بینی من بود در سال 2012 . در سال 2013 نوشتم این انقلاب در خاندان سلطنتی رخ می دهد و انقلاب خوبی است / مهناز هدایتی … محمد بن سلمان

منتشرشده: نوامبر 1, 2015 در Uncategorized

درعربستان سعودی یک انقلاب رخ می دهد این پیش بینی من بود در سال 2012 . در سال 2013 نوشتم این انقلاب در خاندان سلطنتی رخ می دهد و انقلاب خوبی است و در سال 2015 این انقلاب در خاندان سلطنتی رخ داد و خانواده سلمان به قدرت رسیدند . البته جمهوری اسلامی کودتا عنوان کرد این دگرگونی درخاندان سعودی را اما پیش بینی من انقلاب بود . این پیش بینی 2012 و 2013 را امروز منتشرکردم .

27 August 2012 ·

« در عربستان سعودی یک انقلاب رخ می دهد »
از چند روز پیش حس پیش بینی ( پیشگویی ) عجیبی نسبت به عربستان سعودی داشتم که فقط «برای خودم » یادداشت کردم از همان پیش بینی های همیشگی که در مورد شکست مذاکرات اتمی 5+1 با ایران داشتم و همان حس پیش بینی در مورد وقوع جنگ از خارج از مرزها به ایران و حتی پیش بینی سقوط جمهوری اسلامی به واسطه این جنگ … در حال حاضر هم همان حس ناخوداگاه به من می گوید در عربستان سعودی یک انقلاب رخ می دهد به واسطه این انقلاب چهره عربستان به طور کلی عوض می شود …….  //   من هم در این انقلاب نقش  دارم نقش من در این انقلاب سعودی برای زنان این کشور بسیار محسوس هست .  مهناز هدایتی
//

Mahnaz Hedayati
پیش بینی من برای عربستان و تحولاتی که دارد در عربستان صورت می گیرد و انقلابی که نوشتم در خاندان سلطنتی صورت خواهد گرفت.

31 August 2013 at 17:37 · Like · 1

https://www.facebook.com/mahnaz.hedayati.9/posts/322610761167417?pnref=story

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152414556260158&set=a.216936600157.269418.587825157&type=3&theater

See More

Mahnaz Hedayati's photo.
پاسخی بگذارید

