من اگر غرورم بشکند بهتر از این است که کشورم بشکند / مهناز هدایتی

منتشرشده: اوت 16, 2015 در Uncategorized

من اگر غرورم بشکند بهتر از این است که کشورم بشکند
من اگر بمیرم بهتر از این است که کشورم بمیرد که زنده است تا ابد
صدها سال دیگر می فهمند چه رمز و رازی
دراین کتاب و در این نامه ام بوده است
کشورم ایران کشور تنهایی است اما دیگر تنها نخواهد بود
کشورم ایران کشور تنهایی است اما دیگر تنها نخواهد بود
کشورم دیگر تنها نخواهد بود تنها نخواهد بود
و این نسخه ای بود که من با عشق خود برای هردو کشور نوشتم
و این نسخه ای بود که من با عشق خود برای هردوکشور نوشتم
و ثبت شد در تاریخ تمام شد رفت
و ثبت شد در تاریخ تمام شد رفت
و نام من شد سوزی صبا یعنی نسیم صبح
و نام من شد سوزی صبا یعنی دختر عشق
3000 بار دشنامم دادید
3000 بار عرب و عجم را بر سرم کوبیدید
3000 بار سرم را به دیوار تاریخ کوبیدید
3000 بار سکوت کردم و هیچ گفتم
3000 بار اشک ریختم و هیچ گفتم
آیندگان آیندگان خواهند فهمید
چه رمزو رازی در این کتاب و در این نامه ام بود ه است

مهناز هدایتی
16/8/2015

پاسخی بگذارید

