مهناز هدایتی/ انقلابی تازه دارم موفقیت بزرگ حاصل سال ها شعر و تلاش زنان ایرانی کشف حجاب درمشهد جمهوری اسلامی

منتشرشده: فوریه 27, 2015 در Uncategorized
انقلابی تازه دارم
موفقیت بزرگ حاصل سال ها شعر و تلاش زنان ایرانی کشف حجاب درمشهد جمهوری اسلامی . ..کم کم فراگیر می شود می شود می شود
انقلابی تازه دارم، انقلاب سبز باران
انقلاب رويش گل در خزان و در زمستان
انقلاب سرخ بوسه بر زمين و آسمان ها
قد کشيدن های ريشه تا رسيدن تا به ايران
دست هايم پر زعشق و ساز و برگ تازه دارم
من بهارم، من نسيم سبز آزادی خرامان
می رسم يک بار ديگر راه بگشا تا رسم باز
آشکارا خنده بر لب دارم و عشقم نمايان
تن به باران و نوازش های دست بارش عشق
می سپاری، می سپاری، می سپاريم آه ياران
انقلابی تازه دارم من بهارم، چشم بگشا
پنجره بسته نماند، خانه را نوکن نو ايران
مهناز هدایتی اردیبهشت ۱۳۸۵
http://asre-nou.net/1385/ordibehesht/1/m-hedayati.html

پاسخی بگذارید

