مرا له کرده این سرمای جان سوز / مهناز هدایتی

منتشرشده: ژانویه 11, 2015 در Uncategorized

مرا له کرده این سرمای جان سوز
زعشقت بر تنم پیراهنی دوز

نمی خواهم درین سرما بمیرم
تنم محتاج عشقت گشته امروز

کنار جاده یِ برفی نشستم
زسرما خسته ام گرمی بیفروز

هنوزم عشق نامرئی تو هستی
تو ای نامرئی ِ من عشق مرموز

تمام اشک من در آسمان هاست
بسان برف می بارد شب و روز

تو را می خواهم و دستت بیارم
بدان من می شوم پیروزِ پیروز

تو عمری در خیالم بوده ای آه
بدهکاری به من هستی تو مقروض

تو اما شعله ای هستی که دوری
تو بر من آتشِ دوری مَیفروز

درین جاده فقط یک سایه از توست
به جای سایه ات عشقت بیفروز

مهناز هدایتی
11/1/2015

دیدگاه‌ها
  1. نادر می‌گوید:

    very very refreshing indeed !!!

پاسخی بگذارید

