سکوت کردم و ننوشتم در هیچ زمینه ای / مهناز هدایتی

منتشرشده: سپتامبر 29, 2014 در Uncategorized

سکوت کردم و ننوشتم در هیچ زمینه ای نه شعر و غزل و نه مطالب و تحلیل های جدید سیاسی شاید بیشتر از 10 ماهی بشود اما نمی شد فقط صدای من شنیده شود وفقط نام و کلام من مطرح شود بودند و هستند شاعران و سیاسی نویسان بسیاری و یکی از یکی عزیز تر اما اینکه من فقط باید بودم و می نوشتم و صدای دیگران شنیده نمی شد هزینه ی بسیاری از لحاظ روحی روانی برای من داشت تهدید ها و توهین ها مهم تر تهدیدهایی بود که هم سیاسی بود و هم ادبی بود .
دوستان ادبی که به فراموشی سپرده شده بودند و یا آثارشان کمتر دیده می شد علاوه بر کامنت ها در مسیج ها هم تهدیدشان پابرجا بود و من را مورد لطف شان قرار می دادند و اگر دستشان به دستم می رسید شاید محکم تر از جمهوری اسلامی سرم را گرداگرد می بریدند و کف دستم می گذاشتند تمام مسیج هایشان علاوه بر کامنت هایشان موجود است اما برای مدتی سکوت کردم تا صدایشان شنیده شود اشعارشان آثارشان خوانده شود .

امروز بعد از ماه ها که فقط آثار قبلی ام را منتشر می کردم به این نتیجه رسیده ام که کاملا حق با آنها بوده است باید این سکوت پیش می آمد به هر دلیلی تا فضای مجازی در اختیار آنها هم باشد من فقط نبودم و نیستم آنها هم هستند و گاها احساس نکنم که تنهامن یک قربانی باشم.
مهناز هدایتی

29/9/2014

پاسخی بگذارید

