در پاسخ به این دوست عزیزم که این کامنت را برای من نوشته است / مهناز هدایتی

منتشرشده: مه 25, 2014 در Uncategorized

 

 

در پاسخ به این دوست عزیزم که این کامنت را برای من نوشته است : :
چقدر تو محبوبی لایکاتو نیگا!!!!!!! کامنتارم بخون از هر 5 تا 6 تاش فحشه تو شبا فیلم سینمایی می بینی یا پریودی؟؟؟؟؟؟؟ ….. باید بگویم : مهم مهم نیست لایک های من چقدر است یا از هر 6 کامنت 5 نفر به من فحش می دهند مهم این است من چه می گویم و چه می نویسم و چه اندیشه ای در سرم هست واینکه تربیت شدگان این صفحه زنان فعالی شده اند در راه آزادی زنان داخل ایران اگر من فحش هایش را خوردم اما کسانی بودند که یواشکی نبض اشعار و نوشته های من را گرفتند و یواشکی دارند فعالیت می کنند شاگردان و دست پرورده های یواشکی من کسانی هستند که دارند ادامه دهندگان راه من می شوند .
اگر با شجاعت به عنوان اولین شاعر زن ایرانی در سال گذشته در اشعارم حجاب اجباری 34 ساله را به شعرو سئوال و چالش کشاندم و فریاد زدم چرا در عرض این 34 ساله پوشش زن ایرانی هیچ هیچ هیچ فرقی نکرده است و« زن ایرانی اولین زن در جهان است که به اجبار توپ و تانک و اسلحه روسری بر سر دارد و مانتو بر تن دارد » امروز زنانی هستند که در ادامه ی همان راه سال گذشته ی من وسال های گذشته ی من دارند قدم برمی دارند و تلاش می کنند البته که « مشت بر آهن کوفتن است و هیچ تاثیری ندارد » و هیچ زن ایرانی در داخل ایران اجازه برداشتن حجاب از سر نخواهد داشت چرا که برابر با مرگ مجازات خواهد شد قانون قانون جمهوی اسلامی است باید تابع قانون حاکم بر جامعه بود در غیر این صورت محکوم به مجازات خواهی بود . اما به هر حال من فحش هایش را خوردم و نقد ها وتوهین ها و تهدید ها واعتراض هایش را خوردم و سکوت کردم اما باور کنید دیگر خسته شده ام و نمی کشم و تحمل ام بسیار کم شده است / اما باور کنید دیگر خسته شده ام و نمی کشم و تحمل ام بسیار کم شده است ………………./

مهناز هدایتی

لندن

23/5/2014

پاسخی بگذارید

