برای ثبت در تاریخ متن مسیج دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مهناز هدایتی را در تاریخ 20/8/2013 منتشر می کنم / مهناز هدایتی

منتشرشده: مه 21, 2014 در Uncategorized

 

 اجازه ی انتشار  در سایت بالاترین و دیگر سایت ها داده نمی شود تنها در وبلاگ شخصی نویسنده منتشر می شود

Mahnaz Hedayati added 4 new photos.

1 hr ·

 https://www.facebook.com/mahnaz.hedayati.9/posts/10154141655305158

برای ثبت در تاریخ متن مسیج دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مهناز هدایتی را در تاریخ 20/8/2013 منتشر می کنم .

مهناز هدایتی
لندن 21/5/201

شعری که برای محمد جواد ظریف سرودم به هرحال در کارنامه ادبی سیاسی من درخواست وزیر امورخارجه ایران آقای ظریف یک موقعیت و یک موفقیت ادبی به شمار می آید .قضاوت در مورد اینکه او یک سیاستمدار خوبی هست یا نه تاریخ قضاوت خواهد کرد من تنها از منظر ادبی به این مسئله نگاه می کنم . به هرحال حتی قهرمان ها هم می میرند دیروز قهرمان کشتی جهان آقای علیرضا سلیمانی درگذشتند شاید فردا قسمت من باشد مرگ پس چه بهتر تا زنده هستم در این زمینه سخنی گفته باشم . تنها دستمزد من از سال ها سرودن و نوشتن همین تقدیر نامه ها تشکر نامه ها و درخواست نامه ها است واین ها مدال های قهرمانی ادبی من به شمار می آیند گرچه از جنس طلا و نقره و برنز نیستند اما ارزش معنوی اش برای من بسیار مهم است . سیاست ربطی به ادبیات و کارنامه ادبی یک شاعر ندارد چه بسا حکومت ها نظام ها ی خوب و بد مردمی و غیر مردمی آمدند و رفتند اما تنها شعرشاعر بر جای ماند در طول تاریخ .

…….

………

حالا حالا آقای محمد جواد ظریف با این 1000 تا آسمان درس و دکترا درس و دکترای مهربانی اش درس و دکترای میهن پرستی اش چگونه می تواند از سد سیاست سیاسی اتمی بگذرد سدی که محکم تر از کوه سربه فلک کشیده…
IRANGLOBAL.INFO
Like ·  · 

پاسخی بگذارید

