چرا چرا چرا خدا نمی گذارد یک روز دل ما خوش باشد / مهناز هدایتی

منتشرشده: آوریل 18, 2014 در Uncategorized

 

 

 

 

چرا چرا چرا خدا نمی گذارد یک روز دل ما خوش باشد
چرا چرا چرا هر روز باید خبرهای بد بخوانیم بشنویم
ای خدا ای خدا ای خدا ای خدا ای خدا ای خدا
قلب من شکست قلب من دارد می میرد
قلب من دارد می میرد از این همه خبرهای بد و مرگبار
چرا چرا چرا ساکتی ای خدا ای خدای خاموش ای خدای خاموش
چرا چرا سکوت کرده ای چرا سکوت کرده ای چرا چرا ؟
می خواهم ننویسم می خواهم سکوت کنم می خواهم سکوت کنم
اما اما اما نمی شود نمی شود نمی شود
قلب من دارد می میرد از این همه خبرهای بد و مرگبار
چرا باید چرا باید مردم کشور من این همه بدبختی بکشند چرا چرا ؟
چرا چرا چرا سکوت کرده ای ای خدا ای خدای خاموش چرا چرا ؟

مهناز هدایتی
18/4/2014

 

پاسخی بگذارید

