من حتی حتی یک قطره اشک هم ندارم تا پای این سرباز ایرانی کشته شده به دست جیش العدل بریزم / مهناز هدایتی

منتشرشده: مارس 24, 2014 در Uncategorized


من حتی حتی یک قطره اشک هم ندارم
تا پای این سرباز ایرانی کشته شده به دست جیش العدل بریزم 
یعنی چشمه ی اشکم خشک شده است
یعنی 35 سال است از بسکی برای هر روز شهید شدن این ملت
اشک ریخته ام اشک چشمانم خشک شد تمام شد رفت 
حتی دیگر یک قطره اشک هم ندارم ندارم ندارم
جیش العدل هم بداند اگر فکر می کند با کشتن این سرباز ها 
ذره ای اشک از چشم مردم ایران می ریزد اشتباه می کند 
کشتن این 5 سرباز نه خم به ابروی جمهوری اسلامی می آورد
نه اشک مردم ایران را سرازیر می کند اصلا اصلا
دروغ می گویند دارند گریه می کنند اشکی ندارند بریزند
مردم ایران 35 سال است عادت کرده اند به این کشتار هر روزه
شب ها خبرمرگ ها را می خوانند فردا صبح از یادشان می رود
و باز شب ها خبر مرگ ها را می خوانند فردا صبح از یادشان می رود
من من من نه اشکی دارم که بریزم نه تسلیتی دارم که بگویم
من من من هم لال شده ام هم چشمه ی اشک هایم خشک شده است
35 سال است دریای اشک هم بوده تا به حال در پای این
میلیون ها جوان شهید شده خشک شده بود که شده است که شده است
آه ای روزگار لعنتی تف بر تو باد شرم بر تو باد
از خودم بدم می آید از این زندگی خفت بار
از این مرگ های هر روزه بدم می آید بدم می آید
بدم می آید متنفرم متنفرم متنفرم متنفرم

متنفرممممممممممممممممممممممممم
متنفرم متنفرممممممممممممممممممممممممم
متنفرمممممممممممممممممممممممممممممممم
متنفرممممممممممممممممممممممممممممم
متنفرمممممممممممممممممممممممممممممممم
متنفرممممممممممممممممممممممممممممممممم

مهناز هدایتی
24/3/2014

دیدگاه‌ها
  1. عسگری می‌گوید:

    ایراندوخت گرامی اشک چشمهای هفتاد میلیون ایرانی نیز چون اشکهای تو خشک شده وبراثربی تدبیری اشغالگران حاکم رودها ودریاچه وها وتالاب ها هم خشک شده اما انچه تاسف وتاثرهمگان رابرمی انگیزد خونهای پاک بیشمارانسانهایی است که درجهت اهداف مشتی اشغالگراجنبی پرست ومزدوران استعمارپیر وشرکا ریخته شده ومیشود وهزاران انسان اگاه وازادیخواه با توجیح دین ومذهب وخدا وپیامبر سربدارشده اند تا بصطلاح این دینفروشان مارا به بهشت ببرند اما اکنون پس ازسی پنج سال ماموریت شوم دستاربندان دینکارمشخص شد هدف انها نابودی ملک وملت ایران بوده وجان ومال وشرف مردم البته ازنوع غیرخودی هیچ ارزشی برای انها نداشته وندارد من بعنوان یک انسان درد کشیده ازتازیانه های شاه وشیخ ضمن همدردی با خانواده این پنج سربازربوده شده وخاصا با خانواده گروهبان اعدام شده توسط مشتی وحشی بدترازاخوندها ازجامعه جهانی تقاضا دارم جهت رهایی سایرافراد دربند وهمچنین تمامی زندانیان سیاسی وعقیدتی ازهرگروه وقوم وتبار وعقیده درزندان های ملایان اقدام کنند تا جلوی فجایع اینچنینی گرفته شود زیرا خشونت پاسخ خشونت است وملت ایران ازهرگونه خشونت الوده به دین ومذهب بیزارند وخواهان ایرانی ازاد واباد وزیستن تمامی ایرانیان درکناریکدیگرازهرقوم وتباروعقیده هستند.به امید فردای ازادی وایرانی بدون دکانداران دین که عامل تمامی فقر وفلاکت وکشتار وجنایت وناهنجاریهای اجتماعی وواپسگرایی وفساد میباشند.شادباشید وموفق.

  2. Roya می‌گوید:

    این واقعیتی تلخ و دردناکه، بله در ایران همه بدیها و زشتیها و قتلها و زندانها و دزدیها برای مردم عادی شده! و این یکی از اهداف این حکومت بود. این مردم نمیدونند که این سرنوشت همه اونهاست، سرنوشت همه عوام، دیر یا زود تک تک اونها یا باید مثل گوسفند اطاعت کنند در فقر و بدبختی یا باید تن به زندان و اعدام بدند.

  3. parstorch می‌گوید:

    ننگ بر کسانی ککشان هم نمی گزد که این سربازان کشته شوند یا نه
    ننگ برآنان ، ننگ
    من به جای همه ی کسانی که خم به ابرو هم نیاوردند از این پنج سرباز پوزش می خواهم

  4. مهران می‌گوید:

    این جمهوری به اصطلاح اسلامی توانسته «بی‌منطقی» را حتی به دشمنانش هم منتقل نماید. ما وقتی سخنان سران جمع شده در نظام را می‌شنویم، در نگاه اول جملات بی‌پایه و بی‌ارزششان مایه سرگرمی و خوشحالی ما می‌شود ولی این موقع‌هاست که می‌فهمیم نظام در بازتولید و گسترش «رذالت» چقدر موفق عمل کرده.

  5. azadi می‌گوید:

    این بدبختها را خود حکومت بعنوان طعمه گذاشته بود تا این اتفاق بیفته، هم افکار جهانی را از افزایش اعدام تو کشور منحرف کنه و اعدامهای سیاسی را موجه نشون بده و هم فکر مردم را از گرونی و فقر و بدبختی منحرف کنه.

  6. Reza می‌گوید:

    چند تا از نوشته ها تونو خوندم
    تنفر و یاس و دلتنگی و بیزاری تو نوشته هاتون فراوون هستن
    کمی از خودت بیا بیرون کمی مثبت باش کمی زندگی کن
    بعد می فهمی که زندگی خیلی هم خوبه لذت داره حسش
    فکرمیکنم خیلی تنهایی

پاسخی بگذارید

