خوشحال هستم شاهکار بینش پژوه از 2 غزل معروف من به نام « آریایی زاده ام تاریخم هزاران ساله شاهنشاهیست و ای وطن جانم فدایت می شود دراین آهنگ ایران شان استفاده مفید بردند / مهناز هدایتی

منتشرشده: مارس 24, 2014 در Uncategorized

 

خوشحال هستم شاهکار بینش پژوه از 2 غزل معروف من به نام « آریایی زاده ام تاریخم هزاران ساله شاهنشاهیست و ای وطن جانم فدایت می شود دراین آهنگ ایران شان استفاده مفید بردند / مهناز هدایتی


خوشحال هستم که 2 غزل معروف من به نام « آریایی زاده ام تاریخم هزاران ساله شاهنشاهیست …مفتخر هستم به اینکه شاهنشه من کوروش و داریوش بود » و غزل دیگرم « ای وطن جانم فدایت می شود » بسیار تاثیر گذار بوده توانسته روی شاعرو خواننده عزیز ما شاهکار بینش پژوه نیز تاثیر گذار باشد تا خالق این اثر جاودانه بشوند بیشتر واژه های هر 2 غزل من در این اثر به یادماندنی مشهود است باعث افتخار و خوشحالی ام است که توانستند از سوژه اشعارم به این زیبایی استفاده مفید ببرند

مهناز هدایتی

24/3/2014

 

 

پاسخی بگذارید

