3 روز قبل می دانستم منصور کوشان می میرد من از این حس پیشگویی ام بیزارم بیزارم/ مهناز هدایتی

منتشرشده: فوریه 16, 2014 در Uncategorized

kouke02

3 روز قبل می دانستم منصور کوشان می میرد
من از این حس پیشگویی ام بیزارم بیزارم
3 روز پیش غروبش را دیدم غروب منصور کوشان را
در صفحه اش نوشتم خورشید طلوع کرد پاسخ دهید پاسخ دهید لطفا
می دانستم غروبش طلوع کرده است 
و خورشیدی برای طلوع ندارد
بلکه در غروبی ساکت بی پاسخ خواهد ماند
و بی پاسخ خواهم ماند 
و بی پاسخ خواهد ماند
و بی پاسخ خواهم ماند
من دیدم دیدم دیدم او مرده است 
3 روز پیش از مرگش پیش از مرگشمهناز هدایتی
16/2/2014

و 12 ساعت قبل از مرگ زنده یاد علی شاه مولوی  ناخوداگاه در صفحه فیس بوک ام خبر درگذشتشان را منتشر کردم اما او هنوز زنده بود 

دیدگاه‌ها
  1. عسگری می‌گوید:

    مهنازعزیزم ایراندوخت گرامی فقدان مردبزرگی چون منصورکوشان دست تمامی قلم بدستان را لرزاند وچه نابهنگام بود این سفربی بازگشت اما ازانجایی که چنین انسانهایی ازلحاظ فیزیکی ازکنارما میروند اما اثارویاد وخاطره انها برای تمامی نسلها ماندگارخواهد بود این ناچیزبدون ادعا که می سرایم ومی نویسم با شما بزرگان اهل قلم این ضایعه جبران ناپذیررا همدردم برایش ارامش ابدی وبرای بازماندگان ویارانش ارزوی صبر وعمربا عزت دارم.مهنازگرامی ازانجایی که من مشتاق به مصاحبت باشما میباشم البته بقصد دانش اندوزی واموزش لطفا ازهرطریق ممکن اعم ازتلفن یا ایمیل یا اسکایپ با من درتماس باشید.من اکنون دربلژیک هستم وبرپایه روشهای دیرینه خواهان ارتباط با تمامی کسانی هستم که دلشان برای رهایی ایران وایرانی می طپد ویقینا شما ازاین قاعده مستثنا نیستید.برایت ارزوی بهترینها را دارم ومشتاق دیدار.موفق وسلامت باشی.

پاسخی بگذارید

