من امروز قهرمان ایران زمین شدم / مهناز هدایتی

منتشرشده: فوریه 7, 2014 در Uncategorized
من امروز قهرمان ایران زمین شدم 
من امروز یک کیسه ی پر از پوند انگلیسی را بردم بانک گذاشتم
چون من در یک بنیاد خیریه انگلیسی 7 ماه است کار می کنم 
اصلا هیچ آدرسی از من نداشتند هیچ نام و نشانی از من نداشتند
فقط گفته بودم مهناز هستم و ایرانی هستم
حتی آنها نام من را به درستی نمی توانستند تلفظ کنند
اما هفته ای 3تا 4 ساعت والنتری یعنی رایگان برای این بنیاد کار می کردم
و فقط ورود و خروجم را می نوشتم و امضاء می کردم
اما اما اما آنها امروز یک کیسه ی پر از پول انگلیسی را به من دادند
تا ببرم به حساب بنیاد در بانک واریز کنم
و من تند تند رفتم بانک که چند دقیقه با بنیاد خیریه انگلیسی فاصله داشت
و پول ها را به حساب بنیاد ریختم و تند تند برگشتم به سرکارم
من امروز قهرمان ایران زمین شدم
و یک کیسه ی پر از پول انگلیسی را سالم به بانک بردم
و سالم بی آنکه دزد ها پول هایم را در وسط راه بدزدند 
به محل کارم برگشتم و از خوشحالی داشتم می مردم
و از خوشحالی داشتم می مردم می مردم می مردممهناز هدایتی
7/2/2014
دیدگاه‌ها
  1. haji می‌گوید:

    عزیزم،نکست تایم خبر بده با هم بدزدیمشون و با هم بریم جنوب اسپانیا صفا.اوکی؟

  2. هژیر می‌گوید:

    خانم یک جوری نوشتی‌ قهرمان شدی انگاری قبل از این هر کسی‌ مبلغی پول به شما می‌داده ، شما خلاصه پول رو ، هو‌ تو تو میسابیدیش به الک ولی‌ الان برای اولین بار تو عمرت وجدانت به هوست غلبه کرده و یه کار محیر العقول انجام دادی. یه زنگ به سوپر من و اسپایدر من ، بزن.

  3. ناصر می‌گوید:

    این نوشته چند وجه داشت. اولین وجهش نشون دادن اعتماد غربیها به درستکار نشان دادن بود که البته حفره امنیتی دمکراسی غربی نیز هست اما این اعتماد بسیار لذت بخش هست. دوم عجیب بودن درستکاری یک ایرانی که در این زمانه مایه حیرت بسیار است. باقی وجوه رو حوصله گفتن ندارم. دیگران بنویسند.

  4. عسگری می‌گوید:

    مهنازعزیزوگرامی ایراندوخت ارجمند انچه دراین خلاصه پرمحتوا اوردی چون من ازنسل دهه چهل هستم که اغازکردم برای تغییرسخت ازدرون گریستم زیرا مسیرامدنم را بیاد می اورم که دراین راه چه گلهای ارزشمندی بناحق پرپرشدند وحاصلش را دادند بدست کسانیکه معتقد به هیچ معیارانسانی وحقوق بشرنبوده ونیستند تا درسایه دجالگریهای انها دکانهای خودرا پررونق کنند وبررقیبان پیشی بگیرند وانچه درگویش وبرروی کاغذ ازان میگویند ومی نویسند درهمان هیچ بزرگ اخوندی بی سواد وبی احساس بنام خمینی خلاصه میشود که امروزهفتاد وهفت میلیون انسان دراسارت مشتی اشغالگر ودزد وقاتل وشکنجه گرحرفه ای بنام خدا ودین ومذهب انهم ازنوع تفسیربه رای گرفتارباشند که حتی درخصوصی ترین مکان زیست خود ازحدااقل امنیت شغلی ومالی وجانی برخوردارنیستند اری بانوی گرامی اگرتو امروزخودرا قهرمان ایرانزمین میدانی اگاه باش که بیش ازده ها هزارقهرمان وهمفکرتوناجوانمردانه درشبیخونی ازپیش طراحی شده قتل وعام شدند تا جامعه ازداشتن قهرمانان راستین وانانیکه استقلال وامنیت وعدالت اجتماعی ورفاه عمومی برای ملت وکشورخود میخواستند محورم باشد واتفاقا طرح شوم امام درماه که سراغازچنین تراژدی فاجعه افرینی را برای ملت ایران رقم زد دقیقا ازهمان مکانهایی زده شد که امروزخود دارای چنان ثروت وامنیت هستند که حاصل داشته های ملتهای گرفتارامده درچنگال حکومتهای فاشیسم دینی شده اند.مهنازعزیزمن به تفکرتو احترام میگذارم اما لازم میدانم بعنوان یک هم قلم که گهگاهی درد دلی را بنام شعربرصفحه کاغذ مینگارم بگویم هنگام نوشتن مطالب باید بادید بازتروجهان شمول ومنبطق باشرایط خاص انچه درایران وجهان درحال انجام است بنویسم وبگوییم.موفق وسلامت وپرتلاش درجهت اگاهی بخشی وروشنگری باشی.

    با مهرفراوان غلام عسگری فعال کارگری درتبعید….بلژیک

  5. moshiri می‌گوید:

    بابا فهرمان ملی ایران زمین کوتاه بیا
    ما تو این مملکت انگلیس تیمسار وکیل دکتر مهندس استاد دانشگاه و حتی نماینده مجلس کم نداریم. خوده بنده و یکی دیگه از دوستان خوب ایرانی ام افسر وزارت کشوریم اینهمه هم احساس قهرمانی در نکردیم!
    ضمنآ ما تو این مملکت ایرانی هایی داریم که شوالیه اند یعنی لقب سر دارند. هیچوقت هم نامه ای از دفتر ملکه رو جای نامه ای از ملکه جا نمیزنند!

  6. مهرای می‌گوید:

    سلام
    آفرین/ولی فکر نمیکنید این کار خطرناک است؟! هر چیزی را که آدم عمومی نمیکند. ردتان نگیرند دزدهای بیرحم!

    حافظ»
    شهباز دست پادشهم این چه حالت است
    کز یاد برده‌اند هوای نشیمنم

  7. تنها می‌گوید:

    سلام قهرمان!
    یک انگلیسی وقتی از خونه اش میاد بیرون تا عصر که بر میگرده خونه 600 بار دوربین های شهر ازش عکس میگیرن…

  8. آرمین می‌گوید:

    زنده باشی. من به عنوان یک ایرانی به وجود هم میهنی چون شما افتخار می کنم

  9. omid می‌گوید:

    یعنی شما قبلا که ایران بودی دزد تشریف داشتی و الان واسه رسوندن یه کیسه اینقد افتخار میکنی؟

پاسخی بگذارید

