سیاست / مهناز هدایتی

منتشرشده: ژانویه 11, 2014 در Uncategorized
سیاست را می بوسم و کنار می گذارم اگر پیش بینی هایم یعنی پیشگویی هایی که تا به حال در تحلیل ها و مقاله ها و اشعارم داشته ام درست نباشد یعنی اگر واقعیت نداشته باشد . به هرحال شجاعت و شهامت آنرا خواهم داشت که از تمامی دوستانم معذرت خواهی کنم و بگویم پیش بینی هایم اشتباه بود اما هنوز زود است پیش داوری کنم اما باید آماده روبرو شدن با حقیقت باشم 1- پیش بینی هایم در مورد ایران درست بوده است 2- پیش بینی هایم در مورد ایران غلط بوده است گرچه من هیچ وقت خودم را یک فرد سیاسی ندانسته ام اما قسمتی از پیشگویی های من مرتبط با سیاست بوده است .هدایتی مهناز
10/1/2014

2Like ·  · Promote · Share
پاسخی بگذارید

