.چه می خواهد چه می خواهد زمن سودای عشقت/ مهناز هدایتی

منتشرشده: ژانویه 4, 2014 در Uncategorized

 
.چه می خواهد چه می خواهد زمن سودای عشقت
هزاران دفعه مردم زنده گشتم پای عشقت

تو گویا بی خبر هستی ز غوغای دل من
که می سوزد که می سوزد درین بلوای عشقت

تو گویا بی خبر هستی ز دریا اشک پنهان
که گم گشته که گم گشته درین دریای عشقت

تو گویا بی خبر هستی ز بغض خسته ی من
که سرگردان رها گشته درین صحرای عشقت

ازآن روزی که با لبخنده زیبا پر ز رازت
مرا دعوت نمودی در دل رویای عشقت

سئوالم بوده از من پس چرا من پس چرا من
چرا من عاشقت گشتم شدم رسوای عشقت

گرفتارم درین دنیای وانفسای خویشم
گرفتارم درین دنیای وانفسای عشقت

گرفتارم گرفتارم گرفتارم گرفتار
گرفتارم درین اغمای بی پروای عشقت

گرفتارم درین اندیشه ی هر روزه ی تو
چه آید بر سر من بر سر فردای عشقت

چه کس داند درین لحظه دلم هر لحظه لرزید
نمی خواهم که باشد زندگی منهای عشقت

اگر خواهی مرا اینک به آرامش رسانی
بخوان بر من بخوان بر قلب من نجوای عشقت

که محتاجم رسد بر قلب من آوای هستی
تمام هستی ام هستی فتادم پای عشقت

مهناز هدایتی 
4/1/2014

http://perslit.com/hedayati4jan14.html

پاسخی بگذارید

