تمام آرزوهای من سیاسی است / مهناز هدایتی

منتشرشده: نوامبر 27, 2013 در Uncategorized

به هیچ عنوان اجازه ندارید بدون اجازه شاعراین شعر را درسایت  بالاترین بگذارید

 

تمام آرزوهای من سیاسی است 
تمام آرزوهای من سیاسی است 
کاشکی همسر من یک وزیر بود
کاشکی همسر من یک سفیر بود
کاشکی همسر من بزرگترین سیاستمدار جهان بود
کاشکی همسر من بزرگترین سرمایه دار جهان بود
کاشکی دستانم پر از پول بود و سیاست از حساب بانکی ام می بارید
کاشکی همسر من بزرگترین سیاستمدار جهان بود
تا می توانستم تکیه گاه امنی برای آرزوهایم پیدا کنم
تمام آرزوهای من سیاسی است
تمام آرزوهای من سیاسی است
و سیاست تنها آرزویی ست که برای رسیدن به آن
باید به یک تکیه گاه امن سیاستمدارانه تکیه می کردم
من عددی نیستم من فقط یک شاعرم
تنها سرمایه ام یک قلم هست 
صدای من رسا نیست صدای من رسا نیست
من در اندوه واژه ها یم تنهای تنهایم
من در اندوه واژه ها یم تنهای تنهایم
کاشکی همسر من بزرگترین سیاستمدار جهان بود
تا واژه هایم از مرز جهانی می گذشتند 
و جهان تسخیر واژه های شاعرانه سیاستمدارانه ام می شدمهناز هدایتی
27/11/2013
دیدگاه‌ها
  1. sam می‌گوید:

    جون مادرت شعر نگو.
    جون مادرت شعر نگوووووو
    جون مادرت شعر نگووووووووووو
    نمیدونم کدوم شیر پاک خوردهای لینک وب ساییتت رو گذاشته تو بالاترین.
    جون اون شوهر سیاستمدار سرمایدار زالو صفتت شعر بیش از این نگو

پاسخی بگذارید

