برای دوست عزیزم در ایران که شعرهایم پیش شماست / مهناز هدایتی

منتشرشده: نوامبر 6, 2013 در Uncategorized

  1.  برای دوست عزیزم در ایران دوست عزیزم در ایران 5 نوار صدای من در ایران پیش شما هست که این شعرها را با صدای خودم در سال فکر می کنم 2000 در هلند خوانده ام و ضبط کرده ام این شعرهایم امانتی هست پبش شما ممنونم که این نوارها را به شما سپرده ام خواهش می کنم یک راهی پیدا کنید من این نوارها را داشته باشم ؟ من نمی دانم به چه طریقی از شما این نوارها را بگیرم ؟ خیلی دوست دارم این شعرهایم را که حاصل زحمت چندین ساله ام در ایران و هلند بود را داشته باشم اما مصلحت نمی دانم مستقیم با شما در ارتباط باشم .
    یکی از نوارها مخصوص غزل هایم هست اگر بتوانید این نوار را روی سی دی پیاده کنید و برایم ارسال کنید ممنون می شوم می توانید یک ایمیل جدید باز کنید ؟ به هرحال خیلی دوست دارم این نوارها را داشته باشم اگر برایتان مشکلی نیست حتما با من تماس بگیرید ممنونم از شما

    https://www.facebook.com/mahnaz.hedayati.9/posts/10151071672885158?comment_id=44983078&offset=0&total_comments=1&notif_t=feed_comment

    دوست عزیز
پاسخی بگذارید

