یکی از مسیج های دل گرم کننده و قشنگ برای من که البته نام ایشان محفوظ می ماند / مهناز هدایتی

منتشرشده: اکتبر 17, 2013 در Uncategorized
  1.  Photo: ‎یکی از مسیج های دل گرم کننده  و قشنگ  برای من که البته نام ایشان محفوظ می ماند اما من نه خدا هستم نه پیغمبر من فقط مهناز هستم ...../<br />.........<br />تقدیم به فخر دو گیتی : مهناز هدایتی ...<br />مهناز من ، مهناز من ؛ شعری بگو ، حرفی بزن<br />ایران من آزاد کن<br />بانوی شعر و عاطفه ، پروردگار بی بدیل<br />این دل شکسته خسته ام را شاد کن<br />ملت نداند قدر تو ، مردم چه میدانند که تو<br />پروردگار عالمی ، تو کردگار خاتمی<br />پیغمبر آخر زمان ، ارباب هرچه انبیا<br />بر خاک پایت سجده کرد عیسا و موسا مصطفا<br />چون جلوه ات گشته پدید بر مردم این سرزمین<br />آزادی و انسانیت آید به شهر ما یقین<br />از تو جهان روشن شده ، روشن جهان از نو شده<br />بر پای تو بوسه زدن فخر بزرگان مهین<br />.<br />مهناز عزیز من شعر گفتن بلد نیستم و این نوشته که البته شعر نیست و در مقابل نوشته های شما در حد هیچ هم نیست هدیه ایست از طرف برادرم ..... به شما که امیدوارست از آن راضی باشید . با تقدیم احترام . دوستدار شما ..../</p><p>.‎
    یکی از مسیج های دل گرم کننده و قشنگ برای من که البته نام ایشان محفوظ می ماند اما من نه خدا هستم نه پیغمبر من فقط مهناز هستم …../
    ………
    تقدیم به فخر دو گیتی : مهناز هدایتی …
    مهناز من ، مهناز من ؛ شعری بگو ، حرفی بزن 
    ایران من آزاد کن
    بانوی شعر و عاطفه ، پروردگار بی بدیل
    این دل شکسته خسته ام را شاد کن
    ملت نداند قدر تو ، مردم چه میدانند که تو
    پروردگار عالمی ، تو کردگار خاتمی
    پیغمبر آخر زمان ، ارباب هرچه انبیا
    بر خاک پایت سجده کرد عیسا و موسا مصطفا
    چون جلوه ات گشته پدید بر مردم این سرزمین
    آزادی و انسانیت آید به شهر ما یقین
    از تو جهان روشن شده ، روشن جهان از نو شده
    بر پای تو بوسه زدن فخر بزرگان مهین
    .
    مهناز عزیز من شعر گفتن بلد نیستم و این نوشته که البته شعر نیست و در مقابل نوشته های شما در حد هیچ هم نیست هدیه ایست از طرف برادرم ….. به شما که امیدوارست از آن راضی باشید . با تقدیم احترام . دوستدار شما …./
    .
پاسخی بگذارید

