کاشکی من هم مثل شما ها بودم مثل مثل شماها فکر می کردم/ مهناز هدایتی

منتشرشده: سپتامبر 29, 2013 در Uncategorized

کاشکی من هم مثل شما ها بودم مثل مثل شماها فکر می کردم
کاشکی من هم مثل شما ها بودم مثل مثل شما ها فکر می کردم
کاشکی من تند تر از زمان حرکت نمی کردم نمی دویدم نمی دویدم
شما ها در زمان حال مثل لاک پشت ها آرام آرام قدم بر می دارید 
اما برای من برای من فقط فقط 2 زمان 2 زمان بیشتر وجود ندارد
زمان گذشته و زمان آینده زمان گذشته و زمان آینده
و من هرگز هرگز در زمان حال زندگی نکرده ام 
و اصلا برای من برای من زمان حال وجود ندارد ندارد ندارد
زندگی من یا در زمان گذشته بوده است یا در زمان آینده
اما اما اما شما ها شما ها همیشه در زمان حال زندگی کرده اید
و آنچه را که در امروز می بینید باورش می کنید 
و لگد می زنید و لگد می زنید بر گذشته و بر آینده
چه خبرهای متوهمی می شنوم امروز
چه خبرهای متوهمی می شنوم امروز
که با حقیقت یک آسمان فاصله دارد
که با حقیقت یک آسمان فاصله دارد
اما اما شما ها باورش می کنید
و گل ریزان به استقبالش می روید
و گل ریزان به استقبالش می روید
و فریاد می زنید که باورش دارید که باورش دارید
در حالیکه در فردا ثابت می شود شماها در امروز اشتباه کرده اید
شما ها فقط در امروز زندگی می کنید در امروز زندگی می کنید
و نه دیروز را می بینید و نه فردا را 
اما من می دانم شما ها دروغگویان را می ستائید می ستائید
چون باورهایتان را با دروغ هایشان در امروز زیبا می سازند
و مثل دلقکان سیرکی شما ها را می خندانند می خندانند
و شما ها تشنه ی لبخند ها یی هستید که گریه هایتان را بپوشاند
و شما ها تشنه ی لبخندها یی هستید که گریه هایتان را بپوشاند
کاشکی کاشکی من هم مثل شما ها بودم مثل مثل شما ها بودم

مهناز هدایتی 
29/9/2013

پاسخی بگذارید

