هنوز آقای امام خامنه ای عزیز این بنده خدا « حسین رونقی » را از زندان آزاد نکرده است ؟؟/ مهناز هدایتی

منتشرشده: سپتامبر 13, 2013 در Uncategorized

هنوز آقای امام خامنه ای عزیز این بنده خدا   « حسین رونقی  » را از زندان آزاد نکرده است ؟؟ پس چه کار می کند این آقای امام خامنه ای ؟؟ پس چرا این بیچاره هنوز در زندان است ؟؟ گناه دارد به خدا…..!!

مهناز هدایتی

.
بیانیه و درخواست اهالی فرهنگ و هنر در مورد وضعیت حسین رونقی
______________________________
در این روزهای بازگشت امید و عقلانیت به میهن، هنوز چشمانی نگرانند. نگران جوانان و هم میهنانی که ندای حق خواهی سردادند و ناباورانه گرفتار شدند.
حسین رونقی ملکی و مادر عزیز سرکار خانم زلیخا موسوی؛ اهالی فرهنگ و هنر مانند همه ی مردم مهربان و فهیم ایران، نگران شما هستند.
حسین عزیز؛ قریب به سی روز است که در پی اعتراض به فشار‌های فرا قانونی‌ و عدم دسترسی به امکانات دارویی و پزشکی، سلامت خویش را به خطر انداخته اید و به دنبال آن مادر بزرگوارتان نیز به اعتصاب غذا دست زده اند تا به وضعیت شما رسیدگی شود.
صدای شما را مردم شنیدند، امید که مسئولان نیز بشنوند.ما جمعی از دست اندرکاران فرهنگ و هنر، صمیمانه از شما تقاضا داریم به اعتصاب غذای خود پایان دهید و دل های نگران را آرامش بخشید، و از همه ی مسئولین می خواهیم؛
به خواسته های قانونی و رسیدگی پزشکی و دارویی ِ این جوان متعهد و امدادگر زلزله زدگان آذربایجان و مادر فداکارشان رسیدگی نمایند و شرایط را در جهت آرامش عمومی هموار نمایند.
شهریور, ۱۳۹۲اهالی شریف فرهنگ و هنر در صورت تمایل می توانید نام خود را ذیل همین مطلب (در آدرس : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=704932242867211&set=a.255985277761912.85983.254808861212887&type=1&theater) به عنوان امضا درج نمایید.

امضا اهالی فرهنگ و هنر :

بیان دیدگاه