چه کسی عاشق من است با عاشق ترین عاشقم ازدواج می کنم/ مهناز هدایتی

منتشرشده: سپتامبر 7, 2013 در Uncategorized

7 hours ago

چه کسی عاشق من است
چه کسی عاشق من است 
با عاشق ترین عاشقم ازدواج می کنم
با عاشق ترین عاشقم ازدواج می کنم
با او که مرا بیشتر از من که او را چون بت می پرستم
او هم مرا چون بت بپرستد ازدواج می کنم ازدواج می کنم
حرف من یک کلام است یک کلام است 
باشد ازدواج می کنم ازدواح می کنم
قلبم دارد می میرد برای اوکه عاشقش هستم
و او که عاشقم نیست نیست نیست
و من می بینم دست هایم حجم نفس هایم را درآغوش گرفته
وصدای مرگش را آرام آرام می شنود
و او بیرحم و خود سرو خود پرورده 
خیره سر و یاغی و درمانده در ذهنم باقی ست باقی ست
و بی رحمانه از کنارم می گذرد می گذرد
چه کسی عاشق من است
چه کسی می داند درون قلب ملتهبم چه حسی پرمی زند
حسی که گر گرفته اما سردی اوست
در تلاطم سینه ای که پر از اوست
چه کسی می داند عشق یکباره میآید
و هیچ وقت و هیچ وقت و هیچ وقت نمی میرد
حتی اگر از روی نیمکت کلاس پنجم ابتدایی پر زد
روی بال عشق آمد تا ته جهنم سپیدی موهای سیاه دیروزنشست
چه کسی می داند ته قلبم یک اسم است
یک تصویری که ندیده ام اما حسش می کنم
چه کسی می داند چقدر او را دوست دارم
چه کسی می داند که می توانم تا صبح به عشقش بیدار باشم
و تمام لحظه لحظه ها را با تارو پود اشک هایم تا سپیدی صبح
یک قاب عکس پر از عشق ازصورتم بسازم
با گونه هایی که جای دستانش روی حس آشوب زده ام خالیست
و دو مردمک چشمانم که مرتب پلک می زند
و حس می کند و حس می کند اوست که دارد اوست که دارد
موهایم را آرام آرام نوازش می کند
موهایم را آرام آرام نوازش می کند نوازش می کند 
دیدگاه‌ها
  1. raha می‌گوید:

    من عاشقتم عزیز دلم……. مهناز چرا دیگه بامن تماس نمیگیری؟

پاسخی بگذارید

