دنیای هجده سالگی ام کو کجا رفت ؟ مهناز هدایتی

منتشرشده: ژوئیه 24, 2013 در Uncategorized

 

 

Mahnaz Hedayati
4 hours ago

دنیای هجده سالگی ام کو کجا رفت ؟
من دنیای هجده سالگی ام را می خواهم
آن روزهایی که زیبا و جذاب بودند
و زیبا و جذاب بودم بودم بودم
و وقتی به خیابان می رفتم قیامت می شد
و تمام پسرکان شهر دنبالم راه می افتادند
و هزار تا هزار تا متلک بارانم می کردند
و من زیبا و جذاب و لوند و پر از غرور
ار کنارشان می گذشتم از کنارشان می گذشتم
و اصلا محلشان نمی گذاشتم
و اصلا محلشان نمی گذاشتم
اما زیر چشمی نگاهشان می کردم
و می دیدم آن پسرکان زیبای شهر
حتی از خدا هم زیباترند
حتی از خدا هم زیباترند
من دنیای هجده سالگی ام را می خواهم
دنیای هجده سالگی ام کو کجا رفت ؟
دنیای هجده سالگی ام کو کجا رفت ؟

مهناز هدایتی
24/07/2013

پاسخی بگذارید

