من مهناز هدایتی رهبر انقلاب سبز ایران هستم

منتشرشده: ژوئن 10, 2013 در Uncategorized

من مهناز هدایتی رهبر انقلاب سبز ایران هستم
تا برقراری کابینه ی سبز آزادی در ایران
که مژده اش را در شعرهایم سال ها پیش داده بودم
امروز هم شعر رهبریت انقلاب سبز ایزان را سرودم سرودم سرودم
شما به قبل از انتخابات می اندیشید
من به بعد از انتخابات می اندیشم
انگار اتفاقات مهمی در راه است
و تند تند در ذهن من نقش می بندد
و به من می گوید مهناز هدایتی تو رهبر انقلاب سبز ایران هستی
تو رهبر انقلاب سبز ایران هستی
به خدا راست می گویم
من به شعرهایم ایمان دارم
اما از این شعرم می ترسم می ترسم می ترسم
خدایا به من کمک کن کمک کن کمک کن
چرا من ؟ چرا من ؟ چرا من ؟ ای خدا ی بزرگ ؟

 

دیدگاه‌ها
  1. khanande می‌گوید:

    fuck you

پاسخی بگذارید

