اولین زن هستم در تاریخ ایران به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم / مهناز هدایتی

منتشرشده: مه 14, 2013 در Uncategorized

اولین زن هستم در تاریخ ایران به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم / مهناز هدایتی

 

اولین زن هستم در تاریخ ایران به عنوان رئیس جمهور منتخب  مردم

که دستم  را از دست مردان سیاستمدار بالا تر برده اند

هرچند این  یک رویا است در حال حاضر برای زنان ایرانی

اما آینده ی ایران با اندیشه ی سبز زنان ایرانی ساخته می شود

چه من زنده باشم چه مرده باشم

مهناز هدایتی

13/05/2013

عکس  انتخابی از کمپین  در فیس بوک  البته با عرض تاسف از اینکه عکس من در کنار ایشان است  اما ناگفته های بسیار در این عکس  است

پاسخی بگذارید

