تنها باران است /مهناز هدایتی

منتشرشده: نوامبر 27, 2012 در Uncategorized
تنها باران استواسظه ایست میان من و باران 
پنجره ای که مجسمه ی بهت زده ی اندوه را می ماند 
و ذهن من که پرنده ای در آن اسیر است 

صد بار پرنده را راندم پر نزد 
ترسی ست میان پرنده و پنجره و باران که لرزه بر اسارت پرنده می اندازد 
واسارتش از پنجره ی بسته است صد بار پنجره را لرزاندم گشوده نشد 
ترس دارد از پرنده ی ذهن من 
که به تنهایی اش نمی اندیشد مشت بر پنجره می کوبم 
شیشه ی لعنتی 
که زندانبان من و پرنده ی ذهن من است می شکند 
وتنها باران است که به پیشوازم می آید 
به زیر چتر اشک هایش 
ذهن مرا به آن سوی ابرها می بردمهناز هدایتی

پاسخی بگذارید

