های من دارم آنلاین شعر می نویسم

منتشرشده: نوامبر 23, 2012 در Uncategorized

های من دارم آنلاین شعر می نویسم
شعر مردن ها کشتن ها شعر ستارها شعر سهراب ها
شعر نداها شعر نسرین ها شعرزندان ها
شعر طناب دارها شکنجه ها اعدام ها 
سنگسارها شعر سربریدن ها شعرویرانی ها

های من دارم آنلاین شعر می نویسم
از زندان اوین ها از بهشت زهرا ها از قبرستان های پنهان 
که دهان گشودند تا جنازه ها را آنلاین از شعرمن بدزدند
نوبت بعدی در این غسالخانه شعرم چه کسی هست که باید

با اشک چشمانم غسلش بدهم در واژه هایم دفنش کنم
قبرستان شعر من پر از اجساد صدها هزار شهید پرپرشده است
سرخ و سفید سبزو قرمز زرد و نارنجی 
چپ و راست کمونیست و مجاهد توده ای و فدایی 
پاسدارو بسیجی کرد و ترک و بلوچ و شاهی و حزب اللهی
باز هم می خواهید جنازه ها را برایتان روی سنگ های قبر های 
این قبرستان ردیف کنم ؟
تا ببینید بعد از شاه چند صدهزار نفر کشته شده است
اماردقیقشان در قبرستان شعر من ثبت شده استهای شمایی که با من مخالفید امار دقیق کشته های قبرستان شعر
شما چند نفر است؟؟
ده نفر ؟ بیست نفر ؟ دویست نفر
امار دقیق قبرستان شعر من یک میلیون نفر است
به تعداد اسامی تمامی کوچه ها ی شهر های ایران
نام تمام شهیدان پرپر شده بر روی تمامی کوچه های شهرتان
ثبت شده است 
من اسامی شان را برای کوچه های شما نفرستاده ام
خودتان با دستان خودتان اسم شهیدانتان را بر روی 
کوچه هایتان نوشته اید
من فقط برایشان اشک ریخته ام و متاسف شده ام 
من فقط برایشان اشک ریخته ام و متاسف شده ام

مهناز هدایتی 

پاسخی بگذارید

