کاری مشترک از مهناز هدایتی و بابک اجلالی / ای شکفته گل ایران عطر آزادی نسرین من

منتشرشده: نوامبر 1, 2012 در Uncategorized

تشکر می کنم از آقای بابک اجلالی سردبیر سایت رهسا نیوز برای تدوین ویدئو زندانی بی گناه خانم نسرین ستوده که زحمت بسیاری روی شعر من کشیدند و با همکاری مشترک این ویدئو اماده ی انتشار شد صرفا برای ایندگان تا بدانند روزگار مان در این سال های کذایی در پشت میله های زندان برای کسب آزادی اینگونه تفسیر شد 
مهناز هدایتی

سروده   مهناز هدایتی  تدوین   بابک اجلالی

ای شکفته گل ایران عطرآزادی نسرین من

مدارا کن مدارا کن ای ستودنی ترین زن
ای شکفته گل ایران عطرآزادی نسرین من

مدارا کن مدارا کن در این روزهای انتظار
در این دخمه های تاریک هزاران هزار سربدار

مدارا کن مدارا کن اگر چه بسته ست به رویت
وسعت آن سوی زندان نرسد دستی به سویت
.
نیلوفران در کنج باغ در حصار زندان و دار
در کمین آزادی اند می گذرد این روزگار« می گذرد این روزگار نمی ماند بر جای باقی
او که قلبش مثل سنگ است ندارد هیچ اشتیاقی»«نمی گذارند ببینی کودکان مظلومت را
ممنوع کردند ملاقات با عزیزان معصومت را»

گل من گل بشکفته گل خاموش در سیاهی
نشسته در سکوت وغم بی گناهی بی گناهی

مدارا کن مدارا کن که پایان اسارت ها
خدا داند که نزدیک است باور کن این بشارت را

که میدانیم آن سنگدلان زپای خواهند افتاد روزی
و در دستانت می روید آن گل سرخ پیروزی

مهناز هدایتی
لندن پاییز نود و یک

پاسخی بگذارید

