چه رویاهای قشنگی دارم من …. این شعر اقای شادمهر عقیلی از روی شعر من « چه رویاهای قشنگی دارم من » نوشته شده است کار درستی نیست مهناز هدایتی

منتشرشده: اکتبر 19, 2012 در Uncategorized
این شعر اقای شادمهر عقیلی از روی شعر من « چه رویاهای 
قشنگی دارم من » نوشته شده است کار درستی نیست مهناز هدایتی 
بیاید خطر کند جان و جوانی اش را به خطر بیندازد و یک شعری بنویسد و بعد از روی این شعر
با همین مضامین محتوا سوژه اسم این عزیزان

بیایند استفاده کنند شعر و اهنگی بسازند و در اینترنت حداقل 800000 هزار بازدید کننده داشته باشد
و اسمش را بگذارند شاهکاری از شادمهر عقیلی 
و … بدون اینکه اشاره شود این شعر الهام گرفته شده از شعر 
مهناز هدایتی هست …
دیدگاه‌ها
  1. mammor toop makhfi می‌گوید:

    vay namiri to ke cheghadar ahle khatari!!khoobe shero ver migi bejaye sheer hafez,saadi,aslan raabe,malakol shoara.

  2. arsalan می‌گوید:

    ولی این شعر را آقای یغما گلرویی گفته …. فکر نکنم اگر شعر شما تشابهی به این شعر ترانه دارد سرقت ادبی شده باشد چرا که آقای گلرویی شاعری با ذوق است که نیای به سرقت شعر شما ندارد .

  3. Shahin می‌گوید:

    خاک تو سر دزدت کنند «آقای شادمهر» این بد بختا با جونشون بازی میکنند و شعر مینویسند و این مرتیکه ور میداره اسمشو میزاره شاهکاری از شادمهر عقیلی سر همین کارها از تورنتو بیرونش کردند .

    موفق باشی‌ خانم هدایتی

  4. احمد می‌گوید:

    مهم صداست نه شعر .

  5. sorode rahaii می‌گوید:

    شعر را آقای یغما گلرویی

    من رؤیایی دارم، رؤیای آزادی
    رؤیای یک رقصِ بی‌وقفه از شادی

    من رؤیایی دارم، از جنسِ بیداری
    رؤیای تسکینِ این دردِ تکراری

    دردِ جهانی که از عشق تهی می‌شه
    دردِ درختی که می‌خشکه از ریشه

    دردِ یه کودک که تو چرخه‌ی کاره
    یا دردِ اون زنِ که محکومِ آزاره

    تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
    درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
    رؤیای من اینه: دنیای بی‌کینه
    دنیای بی‌کینه… رؤیای من اینه

    من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
    رؤیای دنیایی سبز و بدونِ جنگ

    من رؤیایی دارم که غیرممکن نیست
    دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست

    دنیایی که بمب و موشک نمی‌سازه
    موشک روی خوابِ کودک نمی‌ندازه

    دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن
    آدم‌ها به جرمِ پرسش نمی‌میرن.

    تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
    درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
    رؤیای من اینه: دنیای بی‌کینه
    دنیای بی‌کینه… رؤیای من اینه

    من رؤیایی دارم، رؤیای آرامش
    رؤیای دنیای بی‌مرز و بی‌ارتش

    من رؤیایی دارم، رؤیای خوشبختی
    رؤیای دنیایی بی‌نفرت و سختی

    بی‌ترسِ سرنیزه، بی‌وحشتِ باطوم
    هر آدمی شاد و هر ظالمی محکوم

    دنیایی که توش پول اربابِ مردم نیست
    قحطیِ لبخند و ایمان و گندم نیست

    تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
    درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
    رؤیای من اینه: دنیای بی‌کینه
    دنیای بی‌کینه… رؤیای من اینه

    http://weblog.yaghma.ir/index.php?id=39

پاسخی بگذارید

