آیا مهناز هدایتی یک نوسترآداموس دوم است ؟ !

منتشرشده: ژانویه 18, 2012 در Uncategorized

https://balatarin.com/permlink/2012/1/17/2883929

https://balatarin.com/permlink/2012/1/16/2883158

https://balatarin.com/permlink/2012/1/16/2883158new_win

 آیا مهناز هدایتی یک نوسترآداموس دوم است ؟ !  ـ۲۴۷۰ کلیک

Language MediaType Bookmark mahnazhedayati.wordpress.comآیا اشعار و نوشته های مهناز هدایتی آینده ایران و جهان را پیشگویی می کند بدون اینکه خود او متوجه شده باشد ؟ آیا رویاهای قشنگ او در غالب شعر سرچشمه از …. آیا روح نوسترآداموس فرانسوی در تن اشعار مهناز هدایتی ایرانی ست ؟ چرا او این شعر را سروده است ؟

Missing توسط neromand در بخش هنر و ادبیاتداغ شده ۱ روز قبلفرستاده شده ۱ روز قبلگزارش

در سایت بالاترین کاریری در مورد من دو مطلب نوشته بود  به صورت نظر خصوصی  . من هر 2 مطلب را در وبلاگم گذاشتم البته نه در تایید  این 2 نظریه کاربر محترم . اما توضیحی در مورد نظر یه و استنباط ایشان از غزل من به نام « انقلابی تازه دارم انقلاب سبز باران » که ایشان نوشته اند : آیا مهناز هدایتی انقلاب سبز 1388 را در شعرش پیشگویی کرده است ؟
من این غزل را در اردیبهشت سال 1385 در سایت معتبر عصر نو منتشر کردم و چند روز بعد این سروده ی من را اقای شهرام همایون در کانال وان خواندند به مناسبت تظاهرات مردم تبریز و در خرداد 1386 در کتاب اشعارم به نام شاهکار در المان نشر نیما چاپ و منتشر کردند . این سروده را 3 سال قبل از تظاهرات و اعتراضات و انقلاب جنبش سبز سروده بود م و منتشر کردم اینکه ایا این غزل  پیش بینی انقلاب سبز مردم ایران بوده است را به خواننده گان عزیز واگذار می کنم شاید پیش بینی بوده است شاید پیشگویی  !! بوده است اما انچه که سروده ام با انچه که اتفاق افتاده است همخوانی دارد دور از واقعیت نیست که بشود پنهان کرد و یا از آن فرار کرد واقعیتی ست که قبل از آن سروده شده و واقعیتی ست که بعد از آن رخ داده است و در مورد دیگر اشعارم انچه که سروده ام و انچه که رخ خواهد داد یا رخ نحواهد داد نمی دانم من فقط یک سراینده هستم یک نویسنده هستم انچه که می نویسم حسی ست از قبل پیش بینی نشده کلماتی ست که نوشته می شود بدون اینکه از قبل بدانی چه می خواهی بنویسی و در اینده بدانی چه می خواهد بشود اما این حس را فقط می توان نوشت بدون اینکه ضمانتی بر رخ داد های بعد از نوشتن داشته باشی اما من به شخصه راستش را بگویم از نوشته هایم از سروده هایم گاهی وقت ها می ترسم اینکه همیشه اتقافات خوب را نمی شود حس کرد و نوشت اتفاق های بد اگر روزی در ضمیرم بنشیند و بنویسم آن موقع است که آغاز شکستن و غمگین شدنم رسیده است هرگز به اتقاف های بد فکر نمی کنم مبادا مجبور به نوشتنش شوم ….
http://asre-nou.net/1385/ordibehesht/1/m-hedayati.html

تاریخ انتشاراین سروده اردیبهشت 1385 سایت عصر نو

انقلابی تازه دارم، انقلاب سبز باران
انقلاب رويش گل در خزان و در زمستان

انقلاب سرخ بوسه بر زمین و آسمان ها
قد کشيدن های ريشه تا رسيدن تا به ايران

دست هايم پر زعشق و ساز و برگ تازه دارم
من بهارم، من نسيم سبز آزادی خرامان

می رسم يک بار ديگر راه بگشا تا رسم باز
آشکارا خنده بر لب دارم و عشقم نمایان

تن به باران و نوازش های دست بارش عشق
می سپاری، می سپاری، می سپاريم آه ياران

انقلابی تازه دارم من بهارم، چشم بگشا
پنجره بسته نماند، خانه را نوکن نو ايران

اردیبهشت 1385

دیدگاه‌ها
  1. kamran setode می‌گوید:

    مرا صحبت يار بس است مرا لحظه ديدار او بس است
    ديدار تورا ميخواهم اي ديده ي من
    آرزوي مني اي لحظه هاي پريدنم

  2. Mohi Ahmadian می‌گوید:

    من الفباي نوشتن را از تو آموختم و اينك تو مرا محكوم كرده اي به انقلاب قلم

پاسخی بگذارید

