چه رویاهای قشنگی دارم من

منتشرشده: ژانویه 16, 2012 در Uncategorized

http://mohandes.linksfa.com/redirect.php?id=63145

http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=17432

شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ – ۰۸ اکتبر ۲۰۱۱

مهناز هدایتی


……

چه رویاهای قشنگی دارم من
اینکه رضا پهلوی پادشاه ایران بشود
میر حسین موسوی نخست وزیر ایران بشود
مهدی کروبی وزیر بشود
کابینه ی سبز تشکیل بدهیم
همه ی وزیران سبز باشند
همه ی نمایندگان مجلس سبز باشند
همه ی سفرا سبز باشند
کمونیست ها سبز بشوند
فدایی ها سبز بشوند
دمکرات ها سبز بشوند
سوسیالیست ها سبز بشوند
توده ای ها سبز بشوند
مسیحی ها سبز بشوند
مسلمان ها سبز بشوند
کلیمی ها سبز بشوند
همه ی شهر ها ی ایران سبز بشوند
همه ی آدم ها سبز بشوند
همه ی خنده ها سبز بشوند
همه ی امیدها و آرزوها ها سبز بشوند
همه ی امید ها و آرزوها سبز بشوند
سبز بشوند سبز بشوند
چه رویاهای قشنگی دارم من
چه رویاهای قشنگی دارم من

لندن پاییز 2011 

دیدگاه‌ها
  1. amir می‌گوید:

    ba slam shoma ke be hame post va magham dadin be ahmadi nejado khamenyiham ye post midadin dige

  2. ملای پلو خور می‌گوید:

    همه بهایی ها قرمز بشوند
    همه زرتشتی ها قرمز بشوند
    آخرش همه باهم دشمن بشوند
    همه با هم کفن بشوند
    بسیار زیبا بود اما اگر بنا بود این جمع اضداد با هم جمع بشوند بدون دو دین دیگر یکی بهایی ها مسلمانان سابق ودیگری زرتشتیان اصیل ترین صاحبان ایران باید میامدند خصوصا زرتشتی ها زیرا ممکن است من وشما اجداد غیر ایرانی داشته باشیم مانند جمع کثیری از ملایان اما اینان ژنهای اصیل ایرانی ومالکین رنج دیده ایرانند البته بنده قصد جسارت نداشتم قصدم برای شعذ بعدیتان است که دقت بیشتری بفرمایید زیبایی شعر شما با این روی قشنگ آرزوی هر آنکس است که درد وغمش ایران است بدون کثرت گرا شدن افکار همین میمانیم که اکنون درآنیم موفق باشد

  3. مردمرده می‌گوید:

    سبزترین خواهیم شد
    ممنونم برای شعرت ممنونم

  4. alvand می‌گوید:

    من از رویاهای قشنگ شما میترسم
    من از یاد کردن فیل رضا پهلوی به هندوستان شاهنشاهی میترسم
    من از سکوت 67 میر حسین میترسم
    من از یک رنگ شدن جامعه میترسم
    فرق نمیکند سبز، سیاه و قرمز
    من از دیکتاتوری یک رنگی میترسم
    رویای من رنگارنگ است که در آن یک رنگ بیشتر از دیگری نیست
    در رویای من یک رنگ مقدس نیست
    حتی رنگ سبز

پاسخی بگذارید

