چه رویاهای قشنگی دارم من

منتشرشده: دسامبر 9, 2011 در Uncategorized

چه رویاهای قشنگی دارم من

شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ – ۰۸ اکتبر ۲۰۱۱

مهناز هدایتی

چه رویاهای قشنگی دارم من
اینکه رضا پهلوی پادشاه ایران بشود
میر حسین موسوی نخست وزیر ایران بشود
مهدی کروبی وزیر بشود
کابینه ی سبز تشکیل بدهیم
همه ی وزیران سبز باشند
همه ی نمایندگان مجلس سبز باشند
همه ی سفرا سبز باشند
کمونیست ها سبز بشوند
فدایی ها سبز بشوند
دمکرات ها سبز بشوند
سوسیالیست ها سبز بشوند
توده ای ها سبز بشوند
مسیحی ها سبز بشوند
مسلمان ها سبز بشوند
کلیمی ها سبز بشوند
همه ی شهر ها ی ایران سبز بشوند
همه ی آدم ها سبز بشوند
همه ی خنده ها سبز بشوند
همه ی امیدها و آرزوها ها سبز بشوند
همه ی امید ها و آرزوها سبز بشوند
سبز بشوند سبز بشوند
چه رویاهای قشنگی دارم من
چه رویاهای قشنگی دارم من

لندن پاییز 2011

دیدگاه‌ها
  1. لاله می‌گوید:

    اینکه شما در قرن 21 ارزوی داشتن پادشاه میکنید نشان از چیست؟ من با خواندن نظرات شما و افرادی مانند شما و با دیدن اینهمه گرفتاریهای روانی از قبیل خودکم بینی نیازبه داشتن بت وشاه ونیز با دیدن اینهمه بی اطلاعی و بی سوادی هیچ امیدی به بهتر شدن ایران ندارم.

  2. rahe rahayi می‌گوید:

    با درود به هم میهنان مهربان
    ای کاش بجای اینکه رنگی باشیم …همه بی رنگ بودیم که همان بی رنگ بی رنگم….که در هر رنگ قرار گیریم همان رنگ را داشتیم …یعنی توانائی تحمل همدیگر را داشتیم …ای کاش که …نه این رنگم نه آن رنگم همان بی رنگ بی رنگم

  3. امید می‌گوید:

    با درود به هموطنان

    ضمن احترام به عقاید همگان، خیلی متأسفم که بعد از بیش از یک قرن تلاش و جانفشانی برای آزادی و دموکراسی حالا باید رؤیای ما پادشاهی باشد؟ چرا باز باید همه یکرنگ شوند؟ این به جز آرزوی دیکتاتوریست؟

  4. آرش می‌گوید:

    دوستان اگر رضا پهلوی بیاد و مردم بهش رای بدن با انتخاب اون مخالفتی دارین؟بدبختی ما اینجاست که شماها دموکراسی را تا جایی می خواهین که گروه وطرز فکر شما رای بیاره!وگرنه پشیزی برای دموکراسی ارزش قایل نیستین !اگه همین رضا پهلوی اگه در یک انتخابات کاملا ازاد و مردمی رای بیاره زمین وزمان را به هم می دوزین!نه عزیزان شما هم دیکتاتور هستین البته با ژشت یک دموکرات!

  5. حسن می‌گوید:

    آقا جان اگر به من یک کم فرصت تبلیغاتی بدهند مطمئنم شاه خیلی بهتری برای مردم خواهم شد!! سوادم بیشتر از آقای رضاست، با هوشترم، خوشتیپ ترم و همه اینها به کنار خون کسی به گردن پدرم نیست!!
    حالا شمایی که شاه دوست دارید…. بگویید چرا باید رضا بیاید شاه ایران شود؟! چرا باید یک قران از مالیت من برای زندگی شاهانه ی کسی که از هر لحاظ کم لیاقت تر است، صرف شود؟!!

    من سبز نیستم چون سبزها را هم ته همین کرباس میدانم!! من سرخم، خوشحالم که تمام اینها رویایی بیش نیست!!

پاسخی بگذارید

