چه رویاهای قشنگی دارم من

منتشرشده: اکتبر 8, 2011 در Uncategorized
  • چه رویاهای قشنگی دارم من

    شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ – ۰۸ اکتبر ۲۰۱۱


    مهناز هدایتی


    hedayati.jpg
    چه رویاهای قشنگی دارم من
    اینکه رضا پهلوی پادشاه ایران بشود
    میر حسین موسوی نخست وزیر ایران بشود
    مهدی کروبی وزیر بشود
    کابینه ی سبز تشکیل بدهیم
    همه ی وزیران سبز باشند
    همه ی نمایندگان مجلس سبز باشند
    همه ی سفرا سبز باشند
    کمونیست ها سبز بشوند
    فدایی ها سبز بشوند
    دمکرات ها سبز بشوند
    سوسیالیست ها سبز بشوند
    توده ای ها سبز بشوند
    مسیحی ها سبز بشوند
    مسلمان ها سبز بشوند
    کلیمی ها سبز بشوند
    همه ی شهر ها ی ایران سبز بشوند
    همه ی آدم ها سبز بشوند
    همه ی خنده ها سبز بشوند
    همه ی امیدها و آرزوها ها سبز بشوند
    همه ی امید ها و آرزوها سبز بشوند
    سبز بشوند سبز بشوند
    چه رویاهای قشنگی دارم من
    چه رویاهای قشنگی دارم من

    لندن پاییز 2011

    www.rahesabz.net

    جرس: رهبری فرهمند و سازماندهی عمودی بشکل گذشته در جنبش های اجتماعی اخیر دیده نمی شود نه بدلایل وجود تکنولوژی مدرن و اشکال جدید سازمانیابی است، بلکه برآمده از تغییر ذهنیت انسان معاصر و رابطه او با خویش و دنیا ست.

    Like ·  · Share · 7 hours ago
دیدگاه‌ها
  1. Enkidu می‌گوید:

    ishalla khub mishi 😀 kheili tatili 😛

  2. sima می‌گوید:

    مجاهدين هم كه انگار وجود ندارن !!!! مهناز خانم اى كاش دعا ميكردى كه مجاهدين هم سبز بشوند ….باور بفرماييد تا مسأله مجاهدين براى ما ملت حال نشود و مثل kabk سرمن را زير برف بكنيم و آنها را نبينيم اين وطن وطن نشود…!!!!! فكر نكنى كه من مجاهد هستم ها ولى اين عين حقيقت ميخواهيد باور كنيد ميخواهيد باور نكنيد …انتخاب با شماست.بدون مجاهدين بدانيد كه تا اَبَد در همين غربت خواهيم ماند….تمام

  3. sima می‌گوید:

    مجاهدين هم كه انگار نه انگار وجود ندارن !!!! مهناز خانم اى كاش دعا ميكردى كه مجاهدين هم سبز بشوند ….باور بفرماييد تا مسأله مجاهدين براى ما ملت حل نشود و مثل كبك سرمان را زير برف بكنيم و آنها را نبينيم اين وطن وطن نشود…!!!!! فكر نكنى كه من مجاهد هستم ها ولى اين عين حقيقت ميخواهيد باور كنيد ميخواهيد باور نكنيد …انتخاب با شماست.بدون مجاهدين بدانيد كه تا اَبَد در همين غربت خواهيم ماند….تمام

  4. hichkas می‌گوید:

    ba salam
    man etefaghi webloge shoma ro didam
    be nazaram in shere sabze shome ye chizi mesle mer bod
    az tahesh chizi dar nemiad
    behtareh age adam chizi vase goftan nadareh hadeaghal harfi nazaneh
    in to ri behtareh

  5. آونگ می‌گوید:

    خواهرکم ،عجیب است ،این رویای مشترکی است که در این گوشه دنیا برای تحقق آن ،نه اینکه تلاش ،بلکه ظاهرا باید بمیریم.

  6. مزدک می‌گوید:

    در پاسخ رویای مردمان عادی ایران به شما:
    ارزو داریم ، اینکه نژادپرستی از ایران محو
    و جای ان «برابری» سبز بشود
    شاهزاده، امامزاده، اقا زاده ها ریشه کن
    وجایش «شهروندی» برابر سبز شوند.
    بجای انتصاب شاه و ولی فقیه،
    در هرکوچه و بازار صندوق های رای ازادانه سبز شوند.
    ارزو داریم نیمه دیگرمان، زنان،
    هاله ها و نداها که حق «شاهی» و «ولی فقیهی» ندارند
    از داخل صندوق های رای روییده و «سبز» شوند
    این مادران و خواهران ما
    این «رییس جمهور» زن از درون صندوق های رای»سبز» شوند
    و انجاست که همه سبز و برابریم.
    رویای تو در لندن بجز نژادپرستی نیست
    سبز مانند چمن «زیر پای همه» نه «سرور» ماست.
    مزدک

  7. dost می‌گوید:

    dorud bano
    khandimetan
    royahatan sabztar az har che derakht

    be rasme refaghat o mehr

پاسخی بگذارید

